בעיות עם המדרסים.
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום. אני בן 18 מתגייס עוד כחצי שנה לצבא, כנראה ליחידה קרבית. גיליתי בצו ראשון שיש לי פלטפוס גמיש קשה. התחלתי להשתמש במדרסים לאחר חשד לשבר מאמץ. מאז שהתחלתי להשתמש במדרסים (שפצרתי אותם בחנות פעמיים) כל פעם שאני רץ יש לי כאבים בשריר התאומים. לפני השימוש במדרסים לעולם לא היו לי כאבים, אך החשש שלי הוא שריצה ועומסים צבאיים ללא שימוש במדרסים יגרמו לפציעות. השאלה שלי היא האם ריצה ללא מדרסים יכולה לגרום לפציעות, ומה לדעתכם אני צריך לעשות בנידון. תודה מראש.
שלום שי! אם לפני השימוש במדרסים לא היו לך תלונות ועם המדרסים יש לך כאבים - זרוק את המדרסים ותמשיך לעסוק בספורט. האבחנה של פלטפוס שנעשית בלשכת גיוס ע"י רופא בועדה רפואית שאינו אורטופד - לעתים קרובות שגויה ולא תואמת את המציאות! בהצלחה בצה"ל!
גם רופא אורטופד אמר שיש לי פלטפוס קשה אך גמיש - והוא זה שהמליץ על שימוש במדרסים. זה שיש לי פלטפוס - זה בטוח. אך המדרסים גורמים לי לכאבים לשריר התאומים. מה שכן, לא היו לי כאבים לפני השימוש במדרסים, אך כמו שציינתי הייתה פציעה - חשד לשבר מאמץ שהשביתה אותי. יש סיכוי שזה קשור לזה שהייתי ללא מדרסים לפני? והאם אפשר שלא להשתמש במדרסים או שזה מסכן בפציעה?