תוצאות MRI
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב בידי תוצאות MRI לקרסול שמאל. לפי התוצאות מטה, האם יש מקום לנתח או שלא? גיד אכילס והפסיה הפלנטרית מראים אותו ועובי רגילים הסינוס טרזי מראה אות רגלי הגידים הפלקסורים והאקסטנסורים מראים אות ועובי רגילים הרצועה הטלופיבולרית הקדמית לא הומוגנית - מצב לאחר קרע יש SPLIT של הגיד הפרונאלי הקצר הרצועה הקלקנאופיבולרית בגדר הנורמה כיפת הטלוס שמורה לא הודגם תהליך תופס מקום בתעלה הטרסלית אין לראות נוזל בכמות מוגברת במפרק הקרסול לסיכום: מצב לאחר נקע לטרלי של הקרסול עם קרע חלקי ישן של הרצועה הטלופיבולרית הקדמית. אשמח לקבל תשובתכם בהקדם
שלום מיכל! השאלה של ניתוח קשורה לגיל שלך, רמת פעילות גופנית, טיפולים שמרניים אחרים שעברת עד כאן. בחלק ניכר מן המקרים ניתן לטפל בבעיה שלך ללא ניתוח. בברכה