אא
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בן 69 ובצב רפואי טוב הורדתי היום גבס עקב שבר בקרסול. הרופא החליט לא לנתח עקב גילי ואומר שהשבר לא יתאחה לגמרי. האם החלטת הרופא נכונה? אני אמור להתחיל ביו ג' טיםול פיזיוטרפי שאמור להימשך כחודש האם יש דרך לקצר את הטיפול הפיזיוטרפי?
לקריאה נוספת והעמקה
שלום רב! לא ניתן לדון על מהות ההחלטה הרפואית מבלי לדעת את כל הפרטים ( סוג השבר / מצב בריאותי וכו' ), בכל מקרה כדאי להקפיד על טיפול פיזיותרפי אינטנסיבי בהתאם להנחיות האורטופד. יש סיכוי טוב שהשבר יתאחה בהמשך באופן מלא. תהיה במעקב אורטופד כף רגל וקרסול. בברכת החלמה מהירה ומלאה