כאבים בשבר בקרסול לאחר גיבוס
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, ביום שני האחרון שברתי את הרגל(איזור הקרסול), אם זה משנה זהו שבר תלישה. מאתמול חשתי כאבים חזקים באיזור שאפילו הפריעו לי בשינה. עד אתמול לא הרגשתי יותר מידי כאב אלא יותר אי נוחות מסוימת באיזור. רציתי לשאול האם זה לגיטימי שיכאב לי ככה כמה ימים אחרי הפציעה? יכול להיות מצב שזה בגלל מזג האוויר שהשתנה מאתמול? תודה רבה
לקריאה נוספת והעמקה
שלום שירה! שבר בקרסול עלול לכאוב תקופה מסויימת. גם לאחר גיבוס בכל מקרה צריך להיות במעקב אורטופד כף רגל וקרסול. בברכה