שבר באצבע השנייה של הרגל
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
היי . שברתי את האצבע השנייה ברגל . הלכתי לאורטופד לאחר שבועיים מנוחה, הוא עשה צילום שני ואמר שהשבר בכיוון הנכון מתאחה . שאני לא צריכה לחזור אליו שוב . ארגיש לבד מתי אני יכולה לחזור לשגרה הרגילה . שהחלפתי תחבושת ראיתי שהאצבע באוויר ולא מונחת על הרצפה עם שאר האצבעות. האם תקין? אין צורך לבצע פיזוטרפיה או תרגילים מסויימים בשלב זה ? רק לנוח ? תודה רבה 🙏🏻
לקריאה נוספת והעמקה
שלום אנט! שנוי במנח האצבע עלול להיות גם עקב נפיחות, על כל פנים ממליץ לעבור בדיקת אורטופד נוספת למען הסר ספק. בברכה