כאב בקרסול בעקבות נהיגה
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום וברכה לפני התחלתי לנהוג על רכב חדש וממש מתחילת הנהיגה התחילו לי כאבי בקרסול (בחלק האחורי של הרגל,לא בכף הרגל, לאחרונה ההרגשה שהכאב עולה עוד קצת למעלה ברגל. לצורך רקע בתקופת הצבא היה לי כאבים בחלק הזה בגלל זיז שצמח, אבל לאחר השחרור והתאמת מדרסים זה נעלם וכבר שנים לא הרגשתי כאב כזה. (כמובן שניסתי להתאים כסא וכאלה(
לקריאה נוספת והעמקה
שלום הלל ! אני ממלית לך לפנות לבדיקת אורטופד כף רגל וקרסול ולעבור בידוקת דימות כגון צלום רנטגן ואוטרסאונד. וזאת לצורך האבחון הבעיה והתאמת טיפול נאות. בברכה