אי נוחות/כאבים ללכת יחפה וכאב בקשת הפנימית
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, יש לי שתי שאלות: 1. אני לא אוהבת ללכת יחפה. זה מאוד לא נוח לי. קשה לי להגיד אם זה רק לא נוח או שזה גם כואב. מה הסיבות שיכולות לגרום לזה? 2. מדי פעם אני משתמשת בכדור טניס ומעסה את כף הרגל. כבר מעל שבוע שאני עושה עיסוי ויש לי כאב בזמן העיסוי (בלבד) באמצע של הקשת הפנימית, בשתי הרגליים. מבחינת הקשיות זה מזכיר כמו שריר תפוס אבל זה פשוט מסרב להשתחרר... יש מה לעשות בנידון? יש טעם להמשיך בעיסויים? תודה רבה
לקריאה נוספת והעמקה
שלום נועה! ייתכן ומבנה כף הרגל שלך גורם לאי נוחות בהליכת יחף. צריך להגיע לבדיקת אורטופד כף רגל וקרסול. בברכה