אולטרסאונד קרסול קרח ודלקת
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום אני נקעתי את הרגל לפני שנה ומאז סובלת מכאבים במאמץ, בבדיקת אולסטרסאונד התקבל US קרסול שמאל גידים קדמיים – ב.מ.פ גידים לטרליים – הגיד PL באזור supramaleolar מעובה ובמרקם בלתי הומוגני במידה של כ 9 * 2 מ"מ הממצא מתאים לקרע חלקי. התעבות ונוזל במעטפת הגיד. גידים מדיאליים – הגיד TIB-POST באחיזה לnavicular בלתי הומוגני עם נוזל בכמות קטנה מסביב . הממצא מתאיםל tenosynovitis האם זה פתיר? פיזיוטרפיה יכולה לרפא ?
לקריאה נוספת והעמקה
שלום מיה! המצב בהחלט נראה פתיר. יש לפנות לאורטופד כף רגל וקרסול לצורך בניית תכנית טיפול מסודרת כולל פיזיותרפיה. בברכה