כאבים בכף רגל כתוצאה מפציעה
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בן 39. בריא. לפני כחודש עיקמתי את כף הרגל השמאלית. במשך כשבוע בקושי יכולתי לדרוך עליה. ניגשתי למרפאה לתאונות. לאחר צילום הרופא קבע שאין שבר וסבר שמדובר ברצועה שנמתחה. אמר לי לנוח ורשם לי אטופן (לא נטלתי). מאז עברו 3 שבועות. הכאב פחת אך רחוק מלהחלים. אני לא יכול לרוץ. בבוקר לוקח לי כמה דקות עד שהרגל מתאוששת ואפשר בכלל לדרוך עליה. האם כדאי לנטול תרופה נוגדת דלקת? אני ממש רוצה לחזור לרוץ במהרה ולא ככ יודע מה הדרך המהירה והבטוחה להחלמה. תודה
לקריאה נוספת והעמקה