זריקות קלקסן אחרי ניתוח כף רגל
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
עברתי ניתוח כף רגל לפני כ-3 שבועות בשל שבר ריסוק במפרק המסרק M1. בנוסף יש לי שבר בקרסול שלא הצריך התערבות כירורגית. בביקורת לאחר הניתוח נאמר לי להישאר עם רגל מורמת 6 שבועות מהניתוח. אני יכולה כרגע להזיז את אצבעות הרגל ובעוד שבוע להתחיל להזיז את הקרסול אך ללא דריכה. במחלקה (אורתופדית ב', הלל יפה) נאמר לי לקחת זריקות קלקסן במשך חודש מיום הניתוח. מצד שני הבנתי שצריך להמשיך להזריק כל עוד לא מזיזים את הרגל... האם חודש זה מספיק או שעלי להמשיך בהזרקת קלקסן כל עוד אני עם רגל מורמת והדריכה אסורה?
לקריאה נוספת והעמקה