כאבים בקרסול לאחר גבס
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
דר שלום, לפני כ 3 חודשים היה חי שבר בעצם המסרק ה 5, הייצי עם גבס כ 6 שבועות. לפני מעט יותר מחודש הורידו לי את הגבס ועל פי הנחיות האורטופד חזרת לפעילות גופנית מלאה בהדרגה. היום כמעט חזרתי לעשות כל מה שהייתי עושה אך התחילו לי כאבים חזקים בחלק הקדמי של הקרסול, הכאבים הם חדים וקצרים כמו מעין צביתה ואז פוחתים לאחר כמה דקות, קרה גם שנשאר כאב קל כמה שעות. הכאבים מופיעים בעיקר בנחיתה מקפיצות או מיציאות לניתורים כאשר אני עומדת על הכריות. האם הדבר תקין? מה ניתן לעשות עם הכאבים?
שלום עינת! ממליץ לך לעבור בדיקה חוזרת של אורטופד כף רגל וקרסול. ייתכן ויש מקום לביצוע בדיקות דימות נוספות. בברכה