נקיעת קרסול וחזרה לריצה
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום. סובבתי ונקעתי את הקרסול לפני חודש, שבמלהכו עיקמתי את הרגל הרבה פעמים בסתם הליכה פשוטה (הרגלים שלי מתעקמות הרבה), והרגשתי את הכאב החד בקרסול.. אני ממש רוצה להתחיל לחזור לרוץ ואני לא יודעת מתי הזמן הנכון כדי שלא אפגע בה עוד יותר. ומה אני יכולה לעשות בזמן הזה כדי לחזק אותה? יש לציין הקרסול עדיין קצת נפוחה, וכואב לי כשאני מפעילה עליה לחץ כמו ישיבה מזרחית.
לקריאה נוספת והעמקה
שלום רב! אני ממליץ קודם כל להגיע לבדיקת אורטופד כף רגל וקרסול ולבצע אבחון מדוייק, ייתכן ויש מקום לביצוע בדיקות דימות כגון צילומי רנטגן ואולי גם אולטרסאונד של הקרסול. בברכה