שבר בעקב העליון ללא תזוזה.
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
היי הובחן לי שבר בעקב העליון ללא תזוזה. כרגע אני בטיפול עם סד גבס אחורי + זריקות קלקסאן. רציתי לשאול- כמה זמן יקח לי להחלמה סופית? האם אסבול מכאבים בעתיד? האם אחרי הורדת הגבס כבר אוכל ללכת רגיל? עוד שאלה. הרופא שם לי סד גבס ועטף את הכל בתחבושת אלסטית. אני רואה בתחבושת אלסטית הפרשה של מוגלה שהתפתחה לי כנראה מתחת ודם .. האם זה מסוכן או שאפשר לחכות עם זה עד הביקורת של האורטופד? תודה רבה, ליטל.
לקריאה נוספת והעמקה
שלום ליטל! במידה וקיים חשד להתפתחות פצע בגבס והפרשה מוגלתית / דמית - יש להגיע ללא דיחוי לבדיקת אורטופד ! בברכה