כאבים באצבע הרגל.....
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
יש לי כאבים באצבע של הרגל השמאלית בחודש האחרון וגם כאבים ביד שמאל מספר חודשים, ליד קיבלתי אוטרוקוקסיב שהפסקתי את הטיפול בגלל שלא הרגשתי טוב, אחכ הסתבר שזה כנראה לא היה בגללו אלא בגלל דלקת באוזן שגרמה ללחצים בצוואר, באוזן וברקה. אני מעוניינת לחזור לכדור שוב האם זה יעזור גם לרגל? או שלרגל נותנים אנטיביוטיקה. הבנתי שלפעמים נותנים נוגדי דלקות ולפעמים אנטיביוטיקות, מתי נותנים את זה ומתי את השני?
לקריאה נוספת והעמקה
שלום רב! אנטיביוטיקה מיועדת לטיפול בזיהומים ותרופות נוגדות דלקת לטיפול בדלקת. ממליץ לך לחזור לאורטופד ולקבל תכנית טיפול מסודרת. בברכה