התפשטות שטפי דם כשבועיים לאחר שבר
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
ד"ר שלום. לפני כשבועיים וחצי שבר את עצם המסרק ה 5 עם תזוזה קלה. הרגל מגובסת בגבס קל וכמעט ללא כאבים. הבחנתי היום בשטפי דם חדשים באיזור החיבור של כלל האצבעות בכף הרגל. האם זה תקין? האם עלי לבדוק את זה? בימים האחרונים התחלתי לדרוך מעו על הרגל באישור הרופא, יכול להמות שזה קשור? תודה מראש, עינת
שלום עינת! ממליץ לך לפנות לבדיקת אורטופד. עם זאת בהחלט ייתכן שאת רואה סמני דימום פנימי בעקבות השבר. בברכה
היי, לא ממש יודעת לגבי שטפי הדם אבל בהחלט רוצה להמליץ על נטילת סידן אמורפי לזירוז איחוי של העצמות ולחיזוק העצם למניעת שברים עתידיים. אני כבר נוטלת מעל לשנה וזה עושה לי טוב.