כאבים בכף רגל לאחר חבלה - "אין שבר ברור"
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום ד"ר, לאחר שנפלתי במדרגות אני סובל מכאבים החלק המידיאלי של המידפוט, עשיתי צילום והאורטופד אמר "שאין שבר ברור". קשה לי לדרוך ואני נעזר בקב כדי להתנייד. מה המשמעות של "אין שבר ברור" האם ייתכן שיש איזושהיא פציעה אחרת? אם לא מדובר בשבר האם אוכל לצפות להחלמה מהירה? תודה!
לקריאה נוספת והעמקה
לשם ההבהרה החבלה קרתה בשבת שעברה ואני בן 28
שלום אלמוג! אני ממליץ לך לפנות ללא דיחוי לבדיקת אורטופד, בהחלט ייתכן וקיימת פגיעה משמעותית בכף הרגל, בד"כ יש מקום לשקול ביצוע בדיקת CT לשלילת השבר ובנוסף ייתכן ויש מקום לקיבוע הגפה בגבס. בברכה