האם לאחר חודש של שבר בקרסול אפשר ללכת
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום לפני חודש נפלתי ושברתי את הקרסול היה לי חשש של ניתוח מכיון שהשבר היה קצת עם תזוזה אבל ברוך ה אחרי כמה צילומים כנראה שלא . היה אמור להיות לי תור אצל האורתופד לפני כשבוע כדי שיקבע מה היה. אבל עקב הנגיף הוא סגור . אני יכולה ללכת על הרגל אבל אני לא בטוחה מכך כי אף רופא לא אישר לי את הפעולה הזאת . יש לציין שאני ללא גבס אני לובשת מגס מפלסטיק . הרגל חזרה למראה הרגיל שלה אבל יש קצת נפיחות באזור הקרסול . האם זה בסדר שלפעמים אני מוציאה את המגף בשביל לשטוף את הרגל ואני גם לא ישנה אם המגף . אשמח מאוד אם תוכל לענות לי על השאלות זה מאוד יעזור לי תודה רבה
שלום שני! יש מקום לביצוע צלום קרסול עדכני והתיעצות עם אורטופד כף רגל וקרסול. כעקרון ב"דכ נדרשת תקופה של 6 שבועות החלמה . בברכה