חשד לקרע ברצועה בקרסול
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בני בן 15.5 סובל מנקעים חוזרים בקרסול של רגלו הדומיננטית. משחק כדורגל בקבוצה. האורתופד אמר שיש חשש בקרע של הרצועה ATFL והמליץ על סונר תחת שיקוף לבדיקה אם אכן יש קרע ובמידה ויש הזרקת פלסטמה PRF לזירוז החלמה. שאלתי היא האם אין סכנה בכך שמזריקים תאים לדם? חוששת שלא עלול לגרום חלילה למחלות בדם (זה ריכוז תאים). אל אף שמדובר בפלסטמה של אותו הגוף. הוא בכל זאת נער ולא מבוגר. אשמח לחוות דעת לגבי הטפול הנ"ל.
לקריאה נוספת והעמקה
שלום סופי! ההמלצה היא כן לבצע הזרקת PRF לזירוז תהליך ההחלמה. אין סכנה בהזרקת דם אוטולוגי ( של אותו אדם ). בברכה