מדרסים לבעית נאירומה עש מורטון
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, לפני כחודש אבחנו שיש לי בעית נאירומה עש מורטון ברגל ימין. רופא הפנה אותי לפיזיוטרפיה ומדרסים. בפזיוטרפיה אני מקבלת מכות חשמל ברגל. וזה עוזר באופן זמני. לפני כיומיים התחלתי ללבוש,מדרסים עם פד מוגבה שנתנו לי לשתי הרגליים .רגל ימין התרגלה מיד וכבר איני מרגישה בכאבים בהליכה וחום בכרית כף הרגל. ואילו ברגל השמאלית הפד מורגש לי מאוד והוא גבוה ומציק מאוד..ברגל זו לא כאב לי כלל קודם לכן. הרופא אמר שאתרגל בהדרגה. השאלה: כמה זמן עלי ללכת עם סוג זה של מדרסים? והאם לאחר תום הכאב. אוכל לעבור לסוג קל יותר של מדרסים?.
לקריאה נוספת והעמקה