נימול בכף הרגל וחום באצבעות הרביעית והשלישית
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, מזה 11 ימים אני נוטלת תרופות וטיפול אנטיביוטי בעקבות חיידק הליקןבקטר בקיבה. לפני כשבוע התחלתי להרגיש חום באצבעות הרביעית והשלעשית בכף הרגל(כל כמה ימים לכמה דקות) ואתמול התחלתי להרגיש נימול בכל כף הרגל. אציין שפניתי לרופא המשפחה כאשר הרגשתי את החום באצבעות והוא אמר שאין דבר כזה ופעם ראשונה ששומע על דבר כזה. תחושת הנימול מציקה לי מאוד והחום באצבעות הולך ובא. האם יש קשר לתרופות? ואם לא, מה עלי לעשות? תודה על המענה
שלום מיטל! ממליץ לך קודם כל לפנות לבדיקת נוירולוג. ייתכן וקיימת תגובה לטיפול תרופתי ( Neuropathy ) עם כי מדובר בתופעת לוואי נדירה. בברכה