שבר במסרק 5 אחרי חודשיים ללא חיבור
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
לפני חודשיים שברתי את עצם המסרק החמישי בכף הרגל .. עשו לי צילום ולא ראו חיבור (אולי שיפור קטן האורטופד אמר) אני שחקן כדורגל ... במידה ואצטרך ניתוח מהו זמן ההחלמה אחרי הניתוח בדרך כלל ? ותוך כמה חודשים בדרך כלל אפשר לחזור לפעילות ?
לקריאה נוספת והעמקה
שלום ארז! חודשיים זה לא מספיק זמן להחליט שמדובר באי איחוי. מאוד ייתכן שבצילום עדיין אין חיבור משמעותי , אך בפועל האיחוי מתקדם טוב. תלוי גם ברמת הכאב, יכול ההליכה וכו' ממליץ לך להיות במעקב אורטופד כף רגל וקרסול. בברכה