שבר חוזר במסרק החמישי צילום לאחר חודש וחצי
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
לפני חודש וחצי שברתי את עצם המסרק החמישי בכף הרגל הוחלט על טיפול שמרני .. עשו לי צילום לפני כמה ימים ולא היה חיבור (אולי שיפור קטן) האם זה אומר שאני אצטרך ניתוח או שחודש וחצי זה זמן קצר מידי לדעת ? יש לי תור עוד חודש . במידה ואצטרך ניתוח מהו זמן ההחלמה לאחר הניתוח ? אני שחקן כדורגל ורוצה לחזור לפעילות .
לקריאה נוספת והעמקה
שלום אושר! הכל תלוי בסוג השבר, מידת הכאב. בד"כ סמני חיבור בצילום רנטגן מופיעים בשלב יותר מתקדם. אני ממליץ לך לפנות להערכת אורטופד כף רגל וקרסול. בברכה