ניתוח ארתרוריזיס לפני שבועיים
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בן 35.עברתי לפני פחות משבועיים ניתוח בו הוחדר בורג בצד לטרלי של כף הרגל לתיקון כף רגל שטוחה שגרמה לי לכאבים. התחלתי בהליכה עם קביים והיום אני כבר הולך עם דריכה מלאה עם כף הרגל מביאה איתה כאבים נוראיים. אני מרגיש גם שכתוצאה מהודרת הבורג הרגל שלי נוטה יותר לצד וההליכה לא כל כך נוחה. כמה זמן כדאי לתת למצב להמשיך על מנת להסיק מסקנות ולראות את הרופא המנתח?
שלום גילי! לאחר הניתוח יש שנוי במבנה וצורת ההליכה. הכאב הוא דבר נפוץ ואין להתרגש ממנו. יחד עם זאת במידה והכאבים מתגברים, ישנם כאבים במנוחה , התגברות הנפיחות וכו' - יש מקום להערכת אורטופד כף רגל בהקדם האפשרי. בברכה