שבר בפטישון ונקע בקרסול
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
לפני ארבע ימים נפצעתי בקרסול אחרי צילום הרופא אמר לי שיש לי נקע ושבר בפטישון. אך לא גיבסו לי את הרגל רק חבישה. הכאבים עדיין לא עברו למרות שנאמר לי שתוך כמה ימים הכאבים יחלפו ואוכל לדרוך על הרגל מה שאני עדיין לא מסוגלת. האם קיבלתי טיפול נכון
לקריאה נוספת והעמקה
שלום אילנית! אני ממליץ לך לפנות ללא דיחוי לבדיקת ארוטופד כף רגל וקרסול להערכה חוזרת. סביר להניח שיש מקום לקיבוע הגפה ( גבס / מגף שברים וכו' ) בברכת שנה טובה
קבעתי תור ביום הפציעה אך הבעייה שהתור שנקבע לי הוא לסוף אוקטובר כי אין תורים פנויים. האם ההמתנה לא תגרום לי נזק.