tarsal coalition בשתי הצדדים
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היי, כבר תקופה שאני מרגיש חוסר איזון רציני בעת הליכה רגילה וחוסר נוחות. לאחרונה עשיתי צילום של רנגטן ובממצאים היה כתוב : רושם tarsal coalition משתי הצדדים. כעקרון ניסיתי הרבה סוגי מדרסים שלא עוזרים לי כל כך, עזרים אורטופודיים ועוד.. לאחרונה המצב מבחינת התנועות בהליכה נהיה יותר גרוע ואני חושב שצריך לשקול ניתוח. אמור להיות לי תור למומחה כף רגל וקרסול בעוד שבוע. השאלה שלי: 1.אם הוא ישלח אותי לעשות בדיקת דימות יותר מקיפה כמו CT או MRI באזור כף הרגל 2.ואם כן כמה זמן לוקח לקבוע תור שכזה? כי אני לא לחכות עם זה ואני חייב לטפל בזה כמה שיותר מהר
שלום רב! בהחלט יש צורך בביצוע בדיקות דימות מורכבות ( CT ואף MRI ) תור לבדיקות אלה עלול לקחת שבועות מספר , הכל תלוי בקופ"ח. בברכה