כדור ברקסין בשביל כאבים באצבעות כף הרגל
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אני בן 33 ובדרך כלל בריא. לפני כ-3 חודשים התכופפתי וכנראה שמתי משקל יותר מדי גדול על אצבעות כפות הרגליים. מאז התחילו לכאוב לי האצבעות. בהתחלה מאד כאב ועם הזמן זה נעשה יותר טוב. אך עדיין, חודשים לאחר מכן, כואב לי באופן משמעותי. הלכתי לאורתופד שאמר שזה לא נפוח ושכנראה שמתחתי את הגידים ואמר לי לקחת ברקסין למספר ימים עד 10 ימים. השאלה שלי זה איך כדור אמור לרפא כאב ממתיחת גידים? האם זהו הפתרון הנכון? תוך כמה זמן זה אמור לעבור? ואם הכדור לא הפתרון, מה לעשות? תודה רבה
שלום מתן! בשלב ראשון אני הייתי ממליץ לך כן לקחת טיפול תרופתי בנוגדי דלקת כפי שניתן לך . במידה והכאבים יתמידו - יש צורך בבדיקת אורטופד כף רגל וקרסול. בברכה