נפיחות בגב כף רגל עקב שבר
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, לפני כחודשיים וחצי ..אובחן לי שבר במסרק 5 בכף רגלי השמאלית..ברפואה דחופה הרגל נחבשה בתחבושת ג'ונס, עם הפנייה לאורטופד להמשך טיפול, הטיפול שניתן קיבוע מגף פלסטיק למשך כחודשיים, עד נכון לעכשיו קיימת עדיין נפיחות (בצקית ?) , למרות הפיזיוטרפייה במשך כשבוע רצוף..יש תחושה של נוזלים..איך מטפלים בהורדת הנפיחות..? תודה ..בני נהריה
שלום בני! קודם כל צריך להיות במעקב אורטופד כף רגל וקרסול ולוודא שהשבר מתאחה. אני הייתי מליץ לך ללכת לים להיכנס לים עד הברך ולעשות הליכה של כ 20 דקות. כמובן שיש גם להמשיך טיפולים פיזיותרפיים. בברכה
תודה רבה על התייחסותך לשאלתי.. ד"ר מקסים גורביץ'