השפעת זריקת קורטיזון
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, קיבלתי זריקת קורטיזון כף הרגל לראש מסרק 2 (מחלת פרייברג). אחרי כמה זמן ניתן בדרך כלל לראות שיפור? תודה, מיכל
שלום מיכל! מחלת פרייברג היא מחלה מורכבת ואין לצפות לתוצאה מיידית, הזריקה נועדה לשפר את הכאבים ולעתים מושגת תוצאה טובה כבר בפרק זמן קצר. ממליץ לך להיות במעקב צמוד של אורטופד כף רגל וקרסול בברכה
שלום רב, תודה על תשובתך. בהמשך לשאלתי : קיבלתי את הזריקה לפני יומיים, ואני מרגישה שהרגל חזרה למצבה הקודם עם שיפור קל. אני נמצאת בתחילתו של תהליך התאמת מדרסים. האם אפשר לחזור להתאמת המדרסים או עדיף לחכות וכמה זמן? האם יכול להיות שיפור נוסף? תודה! מיכל