ילדה בת 9, ספורטאית עם שבר במסרק 5 ללא גבס
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בתי בת 9 ספורטאית בהתעמלות אמנותית עם שבר במסרק 5 ללא תזוזה. לאחר צילום נאמר ע“י אורטופד שיש חבלה לרצועות ללא שבר אך בחוות דעת שנייה נראה בבירור בצילום שאכן יש שבר במסרק 5. האזור נפוח וכחול אך לדבריה פחות כואב לה בזמן הליכה קצרה בבית. בשני המקרים הומלץ על חבישה רגילה ומנוחה עם הגבהה והליכה בבית כשנחוץ למשך שבוע ובהמשך לחזור בהדרגה לפעילות. האם יכול להיגרם נזק? האם שווה לשקול גבס/ מגף? בעוד שבוע וחצי אנחנו אמורים לצאתלטיול בחו“ל האם היא תוכל ללכת? תודה.
שלום רב! השאלה היא מאוד מורכבת, לא ניתן להתיחס לנושא המשך הטיפול בלי לבדוק את החולה ולראות את הצלומים. אני ממליץ לפנות ללא דיחוי לבדיקת אורטופד כף רגל וקרסול. בברכה