כאב בכף הרגל בעת מנוחה אולפוס ודורבן קטן
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
מזה שנה סובל מתחושת כאב,אי נוחות בכף רגל שמאל ומעט בימין עשיתי בדיקה אצל אורטופד ומצא שיש לי אולפוס בכף הרגל העליונה ודורבן קטן,רוב הכאב מגיע מאזור האצבעות בעת מנוחה,קריאה,או שינה. לעיתים זה כאב עז,או תחושת עיקצוצים,או תחושת זרם למספר דקות מדוע? לקחתי כדורים לשיכוך כאבים,אך כשסיימתי חזר שוב.טיפולי פיזותרפיה,ודיקור לא סייעו בדבר. שמעתי שיש בשוק טיפול באמצעות מכשיר לייזר רך מסוג b-cure האם מומלץ לשימוש?,כי בחברה טענו שלעיתים בשימוש הראשוני יכול להגביר כאב. כמו כן מה לגבי שיטת crt האם מומלצת לשימוש? ומה זה אולפוס??
שלום רון! לא ממליץ טיפול בלייזר ולא טיפול CRT אלא ממליץ לפנות להערכה מחודשת של אורטופד מומחה לכף רגל וקרסול. בברכה