כאב בצד עליון של כף רגל
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב. יש לי כאבים בצד כף הרגל החיצוני בכיוון הזרת באמצע הרגל כלפי מעלה הרגל ,לכיוון אזור הבליטה. הכאב כבר קיים במשך כשנה בא והולך. בעיקר מופיע לאחר יום עם עומס על הרגל כמו הליכה או עמידה ממושכת. עברתי פיזוטרפיה עם טנס חשמלי ולקחתי אטופן לתקופה וגם קניתי את המכשיר הטנס אבל לאחר יום עם עמידה ממושכת או מאמץ הרגל כואבת ובוערת .קניתי נעלי ברוקס אבל זה לא פותר את הבעייה. בביקור אצל האורטופד הוא שלח אותי לצילום כף הרגל. בצילום לא נראה שום דבר. המליץ לי על תומך קרסול. טוען שמידרסים לא יעזרו. הלכתי עם התומך קרסול נראה כי עוזר במקצת אבל היום הרגל בוערת לי ושורפת.. אשמח לחוות דעתך?
שלום שיר! קרוב לוודאי קיימת פגיעת עומס יתר וייתכן גם לחץ מקומי על העצבים התחושתיים בכף הרגל. הייתי ממליץ להשלים את הבירור עם מיפוי עצמות. בברכה
במידה ועושים מיפוי עצמות והאבחנה היא של עומס יתר וכפי שכתבת. מהו הטיפול?