כאב חד באזור כף הרגל מתחת לאצבעות בכרית
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב מזה שנים הולך עם מדרסים ברגל עקב קשת גבוה ומורטון ניורמה.בשנה האחרונה יש עיקצוצים לא נעימים באזור כף רגל ימין יש תחושה של הליכה על זכוכית או אבנים חדות לפעמים בלילה הכאב מתגבר ולא נעים.כמו כן בחודש האחרון פעמים היו כאבים מוזרים בשתי הרגלים בחלק העליון או בשוק למס דקות וזה חלף.לפני כמה חודשים הייתי אצל פודיאטור במכבי שאמר שיתכן ומדובר בנירופתיקה או משהו דומה למה הכוונה? אמר שאם לא אעשה בירור של הולכה עצבית במכון בעתיד אסבול מכאבים חזקים בשתי כפות הרגל מה דעתך?
שלום רוי! הייתי ממליץ לך להיבדק קודם כל אצל נוירולוג, אכן יכול להיות שמדובר בפגיעה עצבית ( במיוחד אם אתה סובל מסוכרת ) אחרי רופא נוירולוג יש מקום לעבור הערכת אורטופד כף רגל וקרסול. בברכה