שבר בפטישון לטרלי ברגל ימינית
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
ליפני 9 ימים נפלתי וסובבתי את הרגל בצילומים שעשו לי היה טעות בפיענוח ולא הבחנו שבר לאחר 8 ימים של כאבים עשו צילומים חוזרים וגילו שבר בפטישון לטרלי ברגל ימין שאלתי האים צריך גבס ? אים הצלחתי להיות בלי גבס 9 ימים אולי זה שאלה של זמן וזה יסתדר בגלל שקראתי שרופאים מסויימים לא ממליצים על גבס בכל המצבים
לקריאה נוספת והעמקה
שלום חגי! בהחלט נדרש קיבוע קרסול ( גבס או מגף שברים ) רק אורטופד יכול להחליט על טיפול מתאים לך אישית. ( ויש גרומים מרובים בהם תלוי סוג הטיפול ) בברכה