כאבים בכף הרגל - בלי סיבה?!
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, אני סובל מזה 8 חודשים בכאבים בכפות הרגליים,כל פעם זה עובר מרגל לרגל,אזור החיצוני מהזרת לכוון הקרסול. עשיתי אולטרסאונד וסיטי אך לא ניתן לדעת מה יש לי. כל פעם שצץ הכאב אני לוקח ארקוקסיה וזה נעלם ואז חוזר לאחר כשבועיים. מה עליי לעשות, למי עליי לפנות? עשיתי גם פיזיותרפיה שלא עזרה. אשמח לכוון ותשובות. אחלה יום
לקריאה נוספת והעמקה
שלום אסף! אני ממליץ לך לפנות לאורטופד כף רגל כדי לעבור בצורה מסודרת את הבירור של תלונותיך. יתתכן ותידרש לעשות בדיקות כגון מיפוי עצמות , EMG וכו' בברכת רפואה שלמה