עזרה בפענוח mri קרסול
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני נכה צהל מזה 26 שנים לפניי כשש שנים עברתי ניתוח סוב טאלר ארטרודיסיס ללא הטבה בבדיקות שערכו לי נימצא נזק עצבי בנוסף הממצאים ב mri נימסר לי כי ישנו איחוי חלקי ולא מלא של המפרק בנוסף נזק ברצועות שלא היה לפניי הניתוח ובגידים אבקשך דר יקר להסביר לי את ממצאי בדיקת ההדמיה בלשון העם ולא במונחים רפואיים שאוכל להבין מה יש לי בקרסול בתודה והערכה מאיר מצרף פענוח mri מלפני חודש
שלום מאיר! איחוי חלקי פירושו שהניתוח של חבור מפרק תת טלרי לא הצליח במלואו. יש צורך לחזור להערכה מדוקדקת של אורטופד כף רגל וקרסול ולקבל המלצה על המשך הטיפול. בברכה
תודה רבה אם אפשר דוקטור להסביר לי את שאר הממצאים ולא רק על האיחויי .אם אפשר על הגידים והרצועות תודה מראש והערכה מאיר