כאבים לאחר ניתוח שחזור רצועות
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, אני בת 17 ועברתי לפני 3 חודשים ניתוח לשחזור רצועות בקרסול. עד לפני 3 שבועות הכל היה בסדר וכאבים נורמליים וחזרתי לפעילות מהר מאוד. אבל בתקופה האחרונה אני סובלת מכאבים חזקים מאוד, כאבים חדים בלתי מוסברים ואני בקושי יכולה ללכת. אשמח לחוות ומה ניתן לעשות כדי להפחית בכאב? אדוויל ומשככי כאבים כמעט ולא עוזרים. תודה
לקריאה נוספת והעמקה
שלום לירון! הייתי ממליץ לך קודם כל להפסיק הפעלה מאומצת של הרגל ולחזור לבדיקת אורטופד כף רגל וקרסול. כמובן ניתן לקחת בינתיים תרופה לשיכוך הכאב. בברכה