דלקת בגיד אכילס... האם זאת האבחנה הנכונה?
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, האם דלק בגיד אכילס מתבטת גם בכאבים לא רק בגיד אכילס אלא גם מצד ימין ושמאל של הגיד קרוב לקרסול? או שאז זאת לא דלקת בגיד אכילס? והאם זה נכון במידה וארקוקסיה לא עזרה, לא מתיחות אקצנטריות ומדרס במשך 5 חודשים שכדאי למהר לטפל בגלי הלם כי יש חלון הזדמנות קצר מבחינת האפקט של גלי ההלם? או שזה לא נכון ואם זה אמור לעזור לאותו אדם האפקט יהיה זהה גם אם הטיפול יתחיל אחרי שנה? תודה מראש
שלום מיכל! כדי לאבחן דלקת בגיד אקילס יש צורך בביצוע בדיקות דימות כגון אולטרסאונד או אף MRI. במידה ואכן אובחנה הדלקת ניתן לבצע טיפול בגלי הלם. לגבי "חלון הזדמנויות קצר" - אין זה נכון ואין צורך למהר לטיפול בגלי הלם שהוא טיפול יעיל במקרים המתאימים. בברכה