שבר בקרסול נער בן 15**הוספתי נתון
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
ני נער בן 15 נמצא כחודשיים לאחר שבר בקרסול (באזור הלוחיות צמיחה-האורתופד אמר שלפי הצילום הראשוני לאחר השבר הוא סיים את תהליך הצמיחה של גודל כף הרגל בקרסול). האם לאחר שבר יש סיכוי חלילה לגידולים סרטניים עקב התחדשות תאים באזור? יש בי חרדה גדולה בנושא. (אני חרדתית בנושא סרטן). הכוונה האם שבר מגדיל סיכון לסרטן העצמות? מצד אחד לא עבר צילום לאחר הורדת הגבס והאיירקאסט - האורתופד דר חבה גונן אמר שאין צורך בצילום נוסף. הפיזותרפיסטית אמרה שמצב הקרסול ניראה טוב יחסית אך הוא עדיין עם כאבים וצליעה. אשמח לתגובה בנושא
לקריאה נוספת והעמקה