כאבים בכרית כף הרגל
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני במהלך טיול ארוך במזרח. לפני כ3 שבועות, החלו לי כאבים בכרית כף רגל שמאל בעת דריכה עליה. חשבתי שזה משהו רגיל וזה יעבור לבד אך זה לא עבר ואף החמיר. הכאב הוא ממש באמצע הכרית, ושמתי לב שהוא בעיקר בעת מתיחת האצבעות (כלומר בסוף הצעד...). האם יש לך רעיון מה זה ואיך בכלל אני יכולה להתחיל לטפל בזה כאשר אני נמצאת בהודו? תודה מראש
לקריאה נוספת והעמקה
שלום רוני! קודם כל תנסה לשכב יום יומיים עם רגליים מורמות, ייתכן ומדובר בפגיעה בגלל הליכה מרובה ועומס יתר. במידה ואין שיפור - פנה להערכת אורטופד ( גם בהודו יש אורטופדים ) בברכה