חבלה בשוק
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
נחבלתי בשוק כתוצאה מנפילה במדרגות, המכה הייתה חזקה אבל יכולתי ללכת על הרגל ביומיים הראשונים, ביום השלישי הרגל התנפחה ובמשך חודש לא יכולתי לדרוך עליה, במיפוי עצמות כתבו שיש לי פריאוסטיטיס, מה הכוונה? האם הגיוני המהלך של הפגיעה? הפגיעה הייתה במהלך העבודה ובביטוח לאומי תוהים למה פניתי לטיפול רפואי רק אחרי 3 ימים
שלום גיא! פריאוסטיטיס היא למעשה דלקת של שכבת רקמת החיבור הצמוד לעצם. האבחנה הזאת היא כללית ואין לה משמעות קלינית, קרוב לוודאי מדובר בהצטברות דם בעקבות החבלה וצריך לשלול שבר בעצם. חשוב להיות במעקב צמוד של אורטופד כדי למנוע התפתחות סיבוכים. בברכת החלמה מהירה ומלאה