morton neuroma
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היי בשל כאבים בכף רגל בחיבור בין האצבעות, הופניתי לUS מכוון לאספקט פלנטארי של כף רגל בגובה של עצמות מטטרזליות של אצבעות., בUS לא הודגמו תהליכים דלקתיים, הודגם תהליך איפו אקוגני בגודל ll lll בין ראשי המטטרסוסים של אצבעות, יותר בולט בזמן מאמץ 1.1*0.6 ס"מ, הממצא יכול להתאים ל MORTON NEUROMA. אשמח לשמוע מהי המחלה הזו פי הרופא, האם היא מחמירה ללא טיפול? האם המדרס הוא הטיפול היעיל? ממה זה נובע? והאם זה תהליך הפיך.תודה
שלום רונדי! נוירומה ע"ש מורטון היא גידול שפיר של העצב, קיימות דרכי טיפול שונות לרבות ניתוח הוצאת הגידול. בחלק מן המקרים גם לאחר ההוצאה ישנה הישנות. אני ממליץ לך לפנות להמשך הטיפול לאורטופד כף רגל וקרסול כדי לקבל טיפול מיטבי. בברכה