תחבושת אלסטית על הקרסול
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, לאחר שבר (לפני כשנה וחצי) בקרסול, החלה החמרה במצב הרגל מבחינת הכאב. בהתייעצות עם אורטופד נשלחתי לבדיקת C.T והוא המליץ שאם הכאבים ממשיכים, עד מועד הבדיקה ואבחנתה אחבוש את הקרסול בתחבושת אלסטית על-מנת להקל על הכאבים. אתמול, לאחר כשבוע שאני הולך עם תחבושת אלסטית הורדתי אותה ואני שם לב כי תנועות הקרסול מוגבלת באופן משמעותי הן מהקרסול השני והן מאיך שהיתה פחות או יותר לפני כ-שבוע. האם יש סיכוי כי המגבלה נוצרה כתוצאה מחבישה לאורך תקופה ארוכה מדי עם התחבושת האלסטית?! אני ממש חושש כי גרמתי נזק גדול יותר. אשמח ל"חוות-דעתכם". תודה.
שלום דניאל! קשה לקבוע האם אכן יש הדרדרות בעקבות קיבוע עם חבישה אלסטית. קרוב לוודאי הידרדרות קשורה להחמרה במצב הבסיסי של הקרסול שלך. תמשיך במעקב אורטופד כף רגל. בברכה