ניתוח בקרסול
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לפני כחודש וחצי נפלתי מהמדרגות ושברתי קרסול, ונעשה בי קיבוע פלוס ניתוח עם ברגים ופלטה ומבקשת לשאול:האורטופד הודיע לי שיש לי שאריות של עצם בקרסול. ומה זה אומר בעצם? מה ההשלכות של זה? האם אסבול מזה כל חיי? נאמר לי שהעצם עדיין לא התאחתה לי. כמה זמן לוקח עד שהיא מתאחית.וכמה זמן לוקח לחזור לחדר כושר? תודה
שלום חיה! תקופת ההחלמה הראשונית אחרי ניתוח קיבוע שבר בקרסול נמשכת בד"כ כ 6-8 שבועות, אחרי תקופה זו מורידים את הגבס \0 במידה והותקן ) ומתחילים דריכה על הרגל. לעתים ישנם שאריות עצם ( רסיסים מהשבר ) שנשארים לאחר הקיבוע. המשך הטיפול תלוי בכמות העצמות, מעורבות של המפרק וכו' . כמובן צריך להיות במעקב צמוד של אורטופד כף רגל בברכה