נפיחות ברגל שעצם נשברה
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
היי, שבוע שעבר נפלתי על רגל ימין ושברתי עצם בכף רגל למעלה מעל האצבע השלישית רגל נפוחה (זה קרה ב-13/10/12) עבר מאז כמעט שבוע וחצי והנפיחות לא יורדת יש מה לעשות?זה תקין?
לקריאה נוספת והעמקה
שלום אושר! נפיחות בעקבות שבר בכף הרגל יכולה להימשך שבועות ואף חודשים, תלוי במידת הנזק וקצב איחוי השבר. אל תהסס לפנות לבדיקה וטיפול אורטופד כף רגל וקרסול. כך תבטיח החלמה מהירה ככל הניתן! בברכה
היי, תודה רבה על היעוץ אך רציתי לדעת אם יש איזשהי תרופה או משהו שאני יכולה לקחת על מנת להקל על הנפיחות