מדרסים אחרי קריעת גיד אכילס
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לפני כחודשיים וחצי קרעתי את גיד אכילס בנפילה. הרופאים המליצו על טיפול שמרני ובעשרת השבועות האחרונים הייתי עם Aircast. כעת הוא הוסר לאחר שלפי בדיקת הרופאים נראה שהגיד התאחה. נאמר לי שעלי ללכת עם מדרסים וכי מכבי מכסה את ההוצאה אך בחנות המדרסים האחראי טען כי המדרסים של מכבי הם באיכות נמוכה שהוא אינו מוכן למכור וכי עדיף לי לקנות מדרסים אחרים שעולים 2,000 ש"ח. האם זה נכון? סביר? או שזו רק דרך לסחוט עוד כסף?
שלום רוני! ברוב המקרים לאחר החלמה מקרע בגיד אקילס יש צורך במדרסים עם הגבהת העקב. מדובר במדרס יחסית בסיסי. אני ממליץ לך גם להתייעץ עם המנתח שלך האם קיימים גורמים נוספים המצריכים התאמת מדרס משוכלל בברכה