פענוח תוצאות בדיקת EMG- רגל ימין
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום ד"ר, בן 40. בעקבות תחושת עקצוצים ברגל ימין (ללא כאב), נשלחתי לבדיקת EMG. תוצאות הבדיקה: "תמונה נוירופיזיולוגית המתאימה לנוירופתיה פוקלי קל של העצב הסורלי מימין. פרט לכך, שאר הבדיקה תקין". צירפתי גם קובץ של הבדיקה עצמה. עקב יציאת הרופא הנוירולוג לחופשה, אשמח לדעת האם מדובר בממצא מדאיג, ובכלל על המשמעות התפקודית שלו. תודה.
לקריאה נוספת והעמקה
שלום רב! התוצאות של בדיקת EMG מעלות חשד לפגיעה בעצב סורלי שהינו עצב תחושתי. בד"כ לא מדובר במצב מסוכן ממליץ לך לחזור לנוירולוג להמשך הטיפול בברכה