גוף זר בכף הרגל
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, לפני כשבוע חדרה מחט לכף רגלי-חדרה עמוק. העניין היה מלווה בכאב רב ובחוסר יכולת לדרוך על כרית האצבעות-לשם חדרה המחט. שילשום עברתי ניתוח להוצאת המחט בהרדמה חלקית. לאחר שההרדמה התפוגגה חוויתי כאבים עזים שרק זריקת וולטרן ע"י רופאה שהגיעה לביתי עזרה לי להרגע. שאלותי-אחרי כמה זמן ניתן לדרוך על הרגל באופן חלקי ?(מבחינת מסוגלות שלי). מה הזמן הממוצע שכאבים מסוג של ניתוחים אלה עוברים? אני כרגע עם קביים ושוכבת רוב היום כל דריכה ולו הקטנה ביותר על כף הרגל נראית כרגע בלתי אפשרית האם נורמלי? רק בעוד 12 יום אגיע להוציא את שני התפרים.
שלום גליה! הכל תלוי במידת הנזק שנגרם מעצם חדירת גוף זר ומניתוח להוצאתו. בכל מקרה חשוב להיות במעקב אורטופד כדי לשלול למשל התפתחות של זהום באזור. בברכה