כאבי אכילס דוצ מזה כחודש
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בן 67 ,סובל מזה כחודש מכאבים בגיד אכילס דו"צ שהחלו לאחר טיול עם הרבה הליכה ומדרגות. ניסיון ארוקסיה 90 למשך שבוע עם הטבה חלקית. האם בשלב הזה של חודש לאחר שהחלו הכאבים מקובל להתחיל פיזיוטרפיה ומתיחות של הגיד או שכדאי לחכות עוד? האם יש להמנע מעליית מדרגות? האם יש המלצות נוספות?
לקריאה נוספת והעמקה
שלום בועז! אני ממליץ לך לפנות לבדיקת אורטופד כף רגל וקרסול, ייתכן ויש מקום לביצוע בדיקות דימות כגון אולטרסאונד או אף MRI. בכל מקרה הייתי ממליץ להימנע מחשיפה להפעלה מאומצת של הרגל בשלב זה. בברכה