לאחר שבר בקרסול
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, לפני 4 חודשים שברתי את הקרסול . הייתי 6 שבועות בגבס ומאז עדיין ההחלמה קשה, יש לי כאבים במאמץ ומעין "שריפה" במקום השבר. אני בפיזוטרפיה אומנם, אבל יכולת הטווח תנועה שלי נפגמה מאוד, לדוגמא ירידה במדרגות, אני יורדת מדרגה מדרגה לאט לאט. מה קורה עם השבר? כמה זמן החלמה מלאה? תודה רויטל + הוספת תגובה
לקריאה נוספת והעמקה
שלום רויטל! תהליך השיקום בעקבות שבר בקרסול יכול לקחת זמן רב. יש להקפיד על פיזיותרפיה אינטנסיבית ומעקב צמוד של אורטופד כף רגל וקרסול! בברכת החלמה מהירה ומלאה