סדק ללא תזוזה בבסיס מסרק 3
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, לפני שבועיים נפל חפץ כבד מאוד על כף רגלי הימנית. בתחילה חשבתי שזו חבלה בלבד ובמשך 4 ימים התנהלתי כרגיל, עד שהכאבים הפכו בלתי נסבלים והנפיחות גברה. לאחר 4 ימים פניתי למוקד שם הופניתי לצילום בו נקבע סדק בבסיס מסרק 3 ללא תזוזה, הומלץ על חבישה אלסטית, קירור ודריכה זהירה. היום, שבועיים אחרי, עדיין יש נפיחות במקום וכאבים במנוחה שמעירים משינה. אמרו לי שההחלטה תיקח כ3 שבועות, האם יתכן שבשבוע השני עדיין יש נפיחות וכאבים חזקים? מה אתם ממליצים לעשות כדי להקל? תודה מראש!
שלום מור! אני ממליץ לך לפנות להערכה חוזרת של אורטופד כף רגל וקרסול. ייתכן ויש מקום לקיבוע בגבס או סד. בברכה